Popusti mogu biti fiksni (za određeni novčani iznos), mogu biti u procentima (za određeni procenat), mogu se odnositi na određeni proizvod, kategoriju proizvoda, atribut proizvoda (boja ili veličina) ili tag proizvoda, mogu se dodeljivati u zavisnosti od broja poručenih proizvoda ili određenom tipu kupca.
Kakvi sve tipovi popusta mogu da se naprave?
- Popust na nivou cele prodavnice npr. -10%
- Popust na sve proizvode iz određene kategorije ili taga
- Popusti na količinu se mogu kreirati po sledećem modelu: 1 proizvod – puna cena, 2-5 proizvoda – popust -10%, 6-99 proizvoda – popust -20%
- Popust na prvu kupovinu
- Popust na ukupan iznos u korpi (ako je veći od određenoh iznosa popust npr. -10%)
- Kupiš proizvod iz jedne kategorije dobiješ mogućnost da kupiš proizvod iz neke druge kategorije po povlašćenjoj ceni (npr. -30%)
- Popusti za određene tipove korisnika (povlašćene kategorije korisnika)
Moguće je podesiti da određeni popust/akcija traje u određenom vremenskom intervalu, nakon koga akcija automatski prestaje.
Moguće je podesiti da se primene najveći ili najmanji popust ako za određeni proizvod postoji više tipova popusta ili prvi koji odgovara (po redosledu).