Popusti i akcije za Woocommerce

Popusti i akcije u bilo kojoj vrsti trgovine predstavljaju fundamentalni način da se poveća prodaja. Kupci su naviknuti da se periodično (predsezonski, na kraju sezone, za određene praznike) prave veliki popusti i često tempiraju svoji kupovinu prema njima. Zato je poznavanje načina na koji mogu da se kreiraju akcije i popusti od velikog značaja za rad svake on-line prodavnice.

Popusti mogu biti fiksni (za određeni novčani iznos), mogu biti u procentima (za određeni procenat), mogu se odnositi na određeni proizvod, kategoriju proizvoda, atribut proizvoda (boja ili veličina) ili tag proizvoda, mogu se dodeljivati u zavisnosti od broja poručenih proizvoda ili određenom tipu kupca. 

Kakvi sve tipovi popusta mogu da se naprave?

  • Popust na nivou cele prodavnice npr. -10%
  • Popust na sve proizvode iz određene kategorije ili taga
  • Popusti na količinu se mogu kreirati po sledećem modelu: 1 proizvod – puna cena, 2-5 proizvoda – popust -10%, 6-99 proizvoda – popust -20%
  • Popust na prvu kupovinu
  • Popust na ukupan iznos u korpi (ako je veći od određenoh iznosa popust npr. -10%)
  • Kupiš proizvod iz jedne kategorije dobiješ mogućnost da kupiš proizvod iz neke druge kategorije po povlašćenjoj ceni (npr. -30%)
  • Popusti za određene tipove korisnika (povlašćene kategorije korisnika)

Moguće je podesiti da određeni popust/akcija traje u određenom vremenskom intervalu, nakon koga akcija automatski prestaje.

Moguće je podesiti da se primene najveći ili najmanji popust ako za određeni proizvod postoji više tipova popusta ili prvi koji odgovara (po redosledu).

imate dobru ideju?

ili želite da unapredite svoje poslovanje

Blog - povezani članci

U ovom postu ćemo dati osnovne smernice za kvalitetnu optimizaciju za pretraživače dovoljne da se sagleda ceo proces postizanja što boljeg ranga u rezultatima pretrage. U narednim postovima detaljnije ćemo objasnite najbitnije postupke i tehnike kako bi nadogradili svoje znanje i postigli što bolje rezultate.