WooCommerce je dodatak za e-trgovinu za WordPress koji omogućava prodaju proizvoda i usluga on-line. Tokom godina, postao je najpopularnija platforma za e-trgovinu na svetu koju koriste milioni malih i velikih on-line prodavnica.
Prednosti korišćenja WooCommerce-a u odnosu na konkurentske softvere Shopify i Magento je to što ne postavlja ograničenja na način na koji vodite svoje poslovanje. Možete da povećavate svoju ponudu i prodaju bez ikakvih ograničenja od strane Woocommerc-a i dodatnih troškova.
Postoji veliki broj profesionalno urađenih tema za WooCommerce, što olakšava izradu prodavnica i znatno smanjuje troškove, a za one koji žele custom dizajn za svoj on-line shop naši dizajneri stoje na usluzi.
Veliki broj proizvoda zbunjuje korisnike i zato je filtriranje siguran način da se dođe do željenih proizvoda. Filtriranje može biti u cenovnom opsegu, po bilo kom atributu (boja, veličina), oceni, proizvođaču, samo proizvodi na akciji/proizvodi na stanju).
Popusti i akcije su jedan od glavnih načina da se privuku novi kupci zato svaka naša prodavnica omogućava pravljenje različitih vrsta akcija i popusta. Popusti mogu biti u procentima ili za određeni novčani iznos, a mogu se primeniti na kategoriju, oznaku, iznos u korpi…
Prijavljivanje profilima sa socijalnih mreža (Google, Facebook i druge) olakšava i ubrzava korišćenje naših on-line prodavnica, a samim tim ostavlja više vremena za obavljanje kupovine.
Brendirani automatski mejlovi koje dobijaju korisnici nakon pravljenja naloga ili obavljanja/promene statusa porudžbine su pravi način da pokažete kako ste ozbiljan brend, a zahvaljujući dobrom dizajnu budete lako upamćeni od strane korisnika.
* cene za pakete su okvirne i mogu se prilagođavati u zavisnosti od potreba svake on-line prodavnice
Vreme koje je nama potrebno da postavimo funkcionalnu web prodavnice iznosi 6-8 nedelja od kada dobijemo sve potrebne materijale (kompletne proizvode, fotografije, tekstove).
Vreme potrebno za integraciju on-line plaćanja može da potraje i nekoliko nedelja u zavisnosti od banke u kojoj klijent ima račun.
Prema broju funkcionalnosti i složenosti napravili smo tri paketa (Standardi, Napredni i Profesionalni). Prema potrebama mogu se dodavati/oduzimati određene funkcionalnosti a samim time dolazi i do promene u ceni i roku izrade.
Sve poslove oko administriranja prodavnice (ubacivanje novih proizvoda, nivelacije cena, pravljenje akcija, promene statusa porudžbina,…) je moguće raditi uz osnovno poznavanje rada na računaru. Naši klijenti dobijaju obuku u trajanju od 2 x dva školska časa.