Digitalni marketing

Pozicionirajte svoj brend i postignite vidljivost

Postizanje akcije klijenata u poručivanju usluge ili proizvoda predstavlja osnovni cilj digitalnog marketinga.

Šta je digitalni marketing

Sa aspekta definisanja „klasičnog“ marketinga, može se reći da je digitalni marketing zbir aktivnosti koje su upotrebljene u cilju usmeravanja tokova proizvoda i usluga od proizvođača prema potrošaču (korisniku, kupcu, klijentu) korišćenjem interneta kao kanala poslovne komunikacije. Pored termina digitalni marketing koriste se i termini internet marketing, e-marketing, onlajn marketing, sajber marketing, virtuelni marketing.

Kanali digitalnog marketinga

Goodle Ads

Google Ads (nekada Google AdWords) je platforma za onlajn oglašavanje koju je razvio Google, gde oglašivači licitiraju cenu da bi korisnicima veba prikazali kratke oglase, ponude usluga, liste proizvoda ili video snimke. Oglasi se postavljaju u rezultate pretrage kao što je Google pretraga, tako i na veb-sajtovima, aplikacijama za mobilne uređaje i Youtube-u. Usluge se nude po modelu plaćanja po kliku (PPC).

Društvene mreže

Marketing na društvenim mrežama je moćan način da preduzeća svih veličina dođu do potencijalnih klijenata i kupaca. Ljudi otkrivaju, uče, prate i kupuju od brendova na društvenim medijima, tako da mnogo propuštate ako niste na platformama kao što su Facebook, Instagram i LinkedIn! Dobar marketing na društvenim medijima može doneti izuzetan uspeh vašem poslovanju, stvarajući posvećene zagovornike brenda koji podstiču potencijalne klijente i tako utiču na povećanje prodaje.

Ali ne radi se samo o kreiranju poslovnih naloga i povremenom objavljivanju. Marketing na društvenim mrežama zahteva razvojnu strategiju sa merljivim ciljevima i uključuje:

  • Objavljivanje slika, video zapisa, priča i video snimaka koji predstavljaju vaš brend i privlače relevantnu publiku.
  • Odgovaranje na komentare, deljenja i sviđanja i praćenje vaše reputacije.
  • Marketing na društvenim mrežama uključuje i plaćeno oglašavanje na društvenim mrežama.

Newsletter kampanje​

Marketing putem e-pošte vam pomaže da se povežete sa svojom publikom kako biste promovisali svoj brend i povećali prodaju. Možete da uradite mnogo stvari, na primer, da nudite proizvode, delite vesti, poboljšate stopu napuštanja korpe ili ispričate priču.

 

Google Business

Google My Business igra vitalnu ulogu u onlajn prisustvu skoro svakog preduzeća. To je Google-ov servis koji omogućava pravljenje prezentacije vaše firme sa svim pratećim podacima (adresa, kontakti, logo, radno vreme, fotografije, usluge,…) i lokacijom-a na Google Mapi. Vaše preduzeće na Google My Business omogućava da se profil vaše firme prikaže u rezultatima pretrage ispod plaćenih oglasa i na mapi, za upite koji se odnose na vašu delatnost a traženi su sa uređaja u blizini adrese koja je upisana na samom profilu.

SEO Kopirajting

SEO kopirajting je pisanje sadržaja koji Google može da razume na način da pomaže rangiranju u rezultatima pretrage, a u isto vreme treba da bude zanimljiv i informativan tako da ljudi žele da ga čitaju, povezuju i dele.

FAQ

Vreme potrebno za izradu web sajta zavisi od puno faktora i obično za manje i jednostavnije iznosi 4-6 nedelja, dok za glomaznije web sajtove sa puno različitih funkcionalnosti može da bude znatno duže.

UI dizajn

„UI- User Interface“ znači „korisnički interfejs “ tj. sve zajedno dizajn korisničkog interfejsa. Korisnički interfejs je grafički izgled aplikacije. Sastoji se od dugmića na koje korisnici mogu da kliknu, teksta koji čitaju, slika, klizača, polja za unos teksta i svih ostalih elemenata sa kojima korisnik ima interakciju. Dizajn korisničkog interfejsa uključuje izgled ekrana, prelaze, animacije interfejsa i svaku mikro interakciju. Bilo koja vrsta vizuelnog elementa, interakcije ili animacije mora biti dizajnirana.

Ovaj posao pripada dizajnerima korisničkog interfejsa. Oni odlučuju kako će aplikacija izgledati. Moraju da izaberu šeme boja i oblike dugmadi – širinu linija i fontove koji se koriste za tekst. Dizajneri korisničkog interfejsa kreiraju izgled i osećaj korisničkog interfejsa aplikacije.

UI & UX dizajn se rade pomožu specijalizovanih softvera Adobe XD i Figma.

UX dizajn

Ovaj posao pripada dizajnerima korisničkog iskustva. Oni određuju strukturu interfejsa i funkcionalnosti. Kako je organizovan i kako su svi delovi povezani jedni sa drugima. Ukratko, oni dizajniraju kako funkcioniše interfejs. Ako dobro funkcioniše, korisnik će imati dobro iskustvo. Ali ako je navigacija komplikovana ili neintuitivna, onda je verovatno loše korisničko iskustvo.

Dakle, UX dizajner odlučuje kako korisnički interfejs funkcioniše, dok UI dizajner odlučuje kako će izgledati korisnički interfejs. Njihova saradnja je neophodna u cilju izrade intuitivne i dobro dizajnirane aplikacije ili web sajta.

Veličina, složenost, posebni tehnički zahtevi, funkcionalnosti, dizajn i druge vrste usluga kao SEO, kopirajting, fotografisanje, prevođenje utiču na formiranje krajnje cene za izradu svakog pojedinačnog web sajta. 

Pošto u procesu učestvuju različiti delovi našeg tima (čije se satnice razlikuju) i čiji angažman može da se utvrdi tek nakon preciznih dogovora sa klijentom, možemo dati samo okvirnu cenu za najmanje projekte.

Tako da jedan profesionalan prezentacioni web sajt, samo sa standardnim funkcionalnostima košta minimalno 300eur.  

Zatražite okvirnu ponudu za izradu web sajta

SEO (Search Engine Optimization) je skraćenica za optimizaciju za pretraživače. To je skup radnji koje se moraju preduzeti da bi se poboljšalo pozicioniranje veb stranica u organskim rezultatima pretrage. Pošto je organska pretraga (Google search) najčešči način da korisnici otkriju i pristupe onlajn sadržaju, dobra SEO strategija je neophodna za poboljšanje kvaliteta i količine saobraćaja na vašem veb-sajtu.

Visokokvalitetni saobraćaj obuhvata samo posetioce koji su stvarno zainteresovani za proizvode, informacije ili druge resurse koje nudi vaš sajt, i koji će preduzeti neku od akcija (konverziju) koju nudi vaš sajt (poručivanje usluge, kupovina, registracija,…)

Više o optimizaciji sajtova za pretraživače.

Iako je WordPress počeo kao alatka za bloging, evoluirao je u moćan kreator veb stranica i robustan sistem za upravljanje sadržajem (CMS).

WordPress pokreće približno 43% svih veb sajtova na internetu.

Zbog svojih profesionalnih karakteristika, mnogi od vrhunskih brendova koriste WordPress za pokretanje svojih veb sajtova. Među poznatim su Time Magazine, Facebook, The New Yorker, Sony, Disney, Target, The New York Times, Microsoft News, Vogue i mnogi drugi.

WordPress je napisan korišćenjem visokokvalitetnog koda, što znači da Google i drugi pretraživači vole WordPress.

WordPress je veoma je sigurna i bezbedna platforma za pokretanje veb stranice.

Profesionalne kompanije proizvode različite dodatke za WordPress koje omogućavaju dodavanje velikog broja funkcionalnosti.

WordPress sajtovi su daleko jeftiniji nego custom made sajtovi.

Održavanje sajta se može podeliti u dve grupe:

U prva grupu spadaju poslovi oko tehničkog održavanja samog sajta: ažuriranje WordPress-a i korišćenih plaginova, provera brzine učitavanje sajta, provera kreiranja automatskih buckup-ova, validnosti SSL sertifikata, provera da li ima error 404 stranica, ažuriranje verzije PHP-a, pravljenje novih e-mail naloga…

U drugu grupu spadaju poslovi oko ažiriranja sadržaja: dodavanje novih stranica ili brisanje starih, izmena tekstova i drugih tipova podataka, dodavanje novih fotografija ili galerija slika.