SEO i on-line marketing

SEO (Optimizacija za pretraživače)

Optimizacija za pretraživače igra ključnu ulogu u pozicioniranju vašeg sajta u rezultatima pretrage. Da bi se uradio kvalitetan SEO potrebno je o tome razmišljati od samog početka. Na pozicioniranje utiče skoro 200 faktora ali najvažniji su: kvalitet i kvantitet linkova prema vašem sajtu, pravilan izbor ključnih reči i njihova distribucija u elementima vašeg sajta koje Google i drugi pretraživači smatraju važnim (naslovi, naslovi stranica, sadržaji, linkovi ka drugim stranicama).

Naši stručnjaci će vam pomoći da pripremite sadržaje za vaš sajt na najbolji način tako da izbegnete dodatne troškove i trošenje vremena. Takođe, ako želite da popravite rejting postojećeg sajta u pretraživačima i želite uslugu profesionalaca, naši stručnjaci vam stoje na raspolaganju.

O optimizaciji za pretraživače treba misliti i nakon puštanja sajta u rad. Vaša konkurencija ne miruje i moguće je da zbog neaktivnosti na ovom polju vaš sajt izgubi dobru poziciju u rezultatima za pretraživanje. Takođe, Google i drugi pretraživači, s vremena na vreme izbacuju nove SEO tehnike i pravila, pa je potrebno da vaš sajt bude optimizovan u skladu sa njima.

Google AddWords kampanje

Google AddWords Campains je Google-ov servis koji omogućava da se reklama (oglas) vaše firme pojavi sa strane organskih (Organic) rezultata pretraživanja za određene ključne reči, a u nekim slučajevima i iznad njih. Ovaj način reklamiranja se naziva PPC (Pay Per Click) pošto korisnik servisa sam određuje koliko će platiti u slučaju da neko klikne na njegov oglas. Svota koju planirate da potrošite se uplaćuje paušalno i nakon što se potroši oglas se više ne pojavljuje do ponovne uplate.

Social Media Advertising

Istraživanja pokazuju da socijalne mreže poput Facebooka-a, Instagrama, Tweeter-a spadaju u red najposećenijih sajtova na celokupnom web-u. Jedan prosečan amerikanac troši više vremena na socijalnim mrežama, nega na bilo kojoj drugoj aktivnosti na web-u, uključujući i korišćenje mejlova. Drugi razlog koji socijalne mreže stavlja u fokus kao vrlo isplative za on-line oglašavanje jeste mogućnost targetiranja ciljnih grupa, tako da se vaš oglas pojavljuje kod određene grupe korisnika, što dovodi do veće efikasnosti i manjih troškova. Pre podešavanja socijalne kampanje potrebno je identifikovati ciljne grupe, zašta vam naši iskusni stručnjaci stoje na raspolaganju.

Google Maps optimizacija

Google je odavno postao glavni izvor informacija pa tako sve više korisnika interneta koristi google-ov index za pronalaženje podataka o firmama, uslugama, prodavnicama… Google daje sve više prostora rezultatima pretraživanja koji se prikazuju na Google mapi koja se prikazuje desno ili iznad rezultata pretraživanja, tako da ova vrsta optimizacije (poznata i pod imenom Local Busssines Optimization) postaje jako važna za uspešnu promociju.

Newsleter kampanje

Newletter kampanje predstavljaju nezaobilazan način da promovišete svoje proizvode ili usluge. Kao i kod svih drugih aktivnosti vezane za marketing važno je napraviti upečatljiv, jasan newsletter koji se uklapa u dizajn šemu vaše firme. Za pravljenje newsletter-a moguće je koristiti usluge specijalizovanih servisa (MailChimp) ili newsletter komponentu specijalno napravljenu za WordPress.